czwartek, 25 grudnia 2014

Prolog

                                                                    Prolog

*I oddałbym wieczność, żeby cię dotknąć, 
bo wiem, że czujesz mnie w jakiś sposób.
I wszystkim, czego mogę spróbować, jest ta chwila, 
i wszystkim, czym mogę oddychać, jest twoje życie,
bo prędzej czy później to koniec... 
A ja nie chcę tęsknić za tobą

I nie możesz walczyć z łzami, które nie nadchodzą
ani z chwilą prawdy pośród twoich kłamstw.
Gdy wszystko to bardziej przypomina filmy
- tak, Ty krwawisz tylko po to, by wiedzieć, że żyjesz.

~
**Nie mogę pozwolić odejść
Jeśli nawet próbowałem
Nie potrafię, nie potrafię

Przełknę dumę i pozwolę temu umrzeć
Ponieważ ja, ja nie potrafię odejść
Jeśli nawet próbowałem

Nie potrafię, nie potrafię powiedzieć –żegnaj
Ponieważ nie mogę, nie mogę pozwolić odejść

Kochanie, nie potrafię przeżyć bez ciebie dnia
Oh nie…
Jeśli cię tu nie ma nie wiem po co żyję

~
***Odszedłeś, a ja muszę być na haju
Przez cały czas, by o tobie nie myśleć
Cały czas naćpana, byleby o tobie nie myśleć
Spędzam moje dni otumaniona
Starając się o tobie zapomnieć, kochanie, nie wychodzi mi
I muszę pozostać na haju na całe moje życie, by zapomnieć, że za tobą tęsknię


"Każdy dzień był gorszy od poprzedniego..."-

"Przepraszam nie chciałam się w tobie zakochać, tak wyszło..."-

"Przychodzi dzień w którym padasz na kolana przed własnym życiem mówiąc przepraszam..."- 

"Nie przepraszaj za prawdę nawet tę bolesną, przepraszaj za kłamstwo..."-

"Są takie dni, gdy słowa 'ku*rwa mać' to za mało...."-
_______________________________________________________________

Autor: Po pierwsze przepraszam za czcionkę, próbowałam ją zmienić ale i tak co chwilę robi się mniejsza, lub większa, mam nadzieję że w 1 chapter tak nie będzie :)
Po drugie gdzieś na jakimś blogu widziałam taki pomysł na prolog w postaci fragmentów piosenek i mi się to spodobało :)+ dodałam kilka cytacików :)
A po trzecie w najbliższym czasie postaram się o lepszy wygląd bloga, ale to wymaga czasu więc proszę o cierpliwość...nie zanudzam do następnego BYE :*
*iris goo goo dolls
**faydee - can't let go
***tove lo habits

1 komentarz: